|
 | Mafalda | |
Tens tota la rao. La gent cada cop mes incivica i l'ajuntament amb els seus interessos ens tenen contents.
|
 | A Mafalda | |
quins són els interessos de l'ajuntamnet?
|
 | Mònica | |
Pues si no hi teniu bastant amb el soroll de la vora de l'Opencor, podeu venir al Parc d'Europa... que entre cantants, palmes, timbals, o gent rient i cridant amb els gossos fins a les 2 o les 3 de la matinada... dormir i intentar descansar amb la finestra oberta es un suplici... per grans i petits.
Estic d'acrod amb tu Francisco.
|
 | Francisco | |
No sé quins son el interessos de l'Ajuntament,peró si no hi hagés algun cosa,es reduïria l'horari perqué sigui igual que els altres establiments de la zona que és les 23:00 i no las 2:00h de la matinada i donaria el dret que tot vei té a un descans mínim.Imagina´t un home que s'axeica a les 5 per treballar tenin sota casa seva un local que tanca 3 horas abans.A més de sancionar a més severita perqué no tornin a fer accion inciviques,que son moltes al poble.
|
 | Francisco | |
I com anecdota us diré que de tots els partits politics del poble l'unic que s´ha interessat pel tema han sigut ICV Martorell que han demanat explicacions pels problemes d'incivisme tant a la Rambla de les Bobiles com altre zones del poble.
|
 | A cor obert | |
L'Opencor dona vida a la Rambla de les Bóbiles i ho dic com a veí.
Que és el que voleu, matar també aquesta zona com La Vila que a les 20:30 no hi ha ni una sola ànima pel carrer ??
NO barreigem la botiga amb la gent incívica, en akest haurien de fotalsi canya. A mi em va bé l'horari de l'Open, llàstima de no disposar de mes llocs.
A El Taió si viu molt tranquil, cla que potser fariu matar les cigarres pel soroll nocturn.
|
 | Mònica | |
De totes maneres crec que encara que tanquesin l'Opencor, el soroll, el incivisme, les carreres...a la fi continuarien igualment. El problema está en el comportament d'alguns "individus" que pensen que els parcs están per fer-los malbé, les glorietes per possar el cotxe a dues rodes, l'herba per embrutarla i que quan s'amaga el sol el poble es seu. i per desgràcia la policia local no hi pot fer-hi res . I mira que sempre que jo els hi he trucat han vingut de seguida, però no poden fer res...
|
 | Mònica | |
...que cridar-los l'atenció i en casos " especials " registrar-los ( que no sé si a la zona de l'Opencor hi teni aquest problema, però al Parc d'Europa si que el tenim ). Amb aixó no et vui treure la raó, però crec que tampoc sería una sol·lució complerta.
I per desgràcia aquest es un poble que entre l'incivisme d'algunes persones i altres temes importants ( com pot ser el problema de les caques del gossos ) deixem molt que desitjar per desgràcia.
|
 | Roobinjut | |
Totalment d'acord amb Mónica.
l'Opencor fa un servei a la població excelent, altre cosa és el mal ús que alguns hi fan degut, entre altres coses per que NO disposen d'un lloc de retrovament en aquest poble.
L'incivisme està extés per tots els pobles. Darrera Crist Salvador també hi ha soroll i del molest.
|
 | Martorellenc | |
La questio es que Martorell ja no existeix. Tothom es benvingut a un poble, pero ha de respectar, als veïns, la llengua, les institucions locals, etc... Alguns dels nous veïns de Martorell, no saben res de Martorell, ni la seva petita historia, ni el seu idioma, ... i es clar si no es coneix no es respecta. Per a molts es un lloc a on els ha tocat viure sense saber encara perquè. Pero aquesta historia no es nova. Hi ha veïns que fa més de 40 anys que hi viuen hi no saben on es Can Pesteller
en Morcilla a les 19:53 del dia 25/06/2009 ha replicat...
Massa tintes racistes trobo aqui...
Hi ha persones, de fora i de dins, mal educades, intransigents i gens respectuoses. Que ningú caigui en tòpics, perquè hi ha de tot en aquest món.
I per cert, creus que saber la historia d'un poble fa que et canviin les formes?No, evidentment, hi ha molt més a fer. |
 | Mònica | |
Perdona Martorellenc... però ni entenc el teu comentari ni veig que sigui el tema de la carta d'en Francisco. Crec totalment que està fora de lloc i no t'ho prenguis malament... perà qué mes dona on sigui Can Pesteller pel tema que exposa el senyor Francisco...
en Patri a les 11:30 del dia 25/06/2009 ha replicat...
Jo no conec la història de Martorell i no la necessito saber per respectar Martorell i els seus habitants, així que no barrejem temes per favor.en Mònica a les 13:21 del dia 26/06/2009 ha replicat...
Totalment d'acord amb tu Morcilla. Potser hi HABITANTS extrangers de Martorell que RESPECTEN més el nostre poble i la gent hi viu que Martorellencs de tota la vida...HI DE TOT A TOTES LES RACES I TOTS ELS COLORS... |
 | Roobinjut | |
De que ens cal saber on és Can Pasteller ó el Molí Fariner ó el Paperer ??
El que ens cal es saber a qui li donem el "mando" del poble per que ens el gestioni. Aixó si que és important. Coneixe a les persones és lo més important aixins NO tindrem desilusions a l'hora de viure contents i feliços en el "nostre" poble.
en A Roobinjut a les 13:47 del dia 25/06/2009 ha replicat...
resulta que si els que NO tenen un lloc de retrobament fan soroll, es per culpa dels que manen perque no els saben gestionar? Vosaltres, vàreu tenir 4 anys per trobar-lis un lloc on retrobar-se... i no ho veu fer... tot no pot ser culpa del govern actual, be, segons tu.. si!! ara quan vàreu manar vosaltres, tot ho feieu be oi?....en Roobinjut a les 11:28 del dia 26/06/2009 ha replicat...
Nosaltres vem manar ?? Qui som "noslatres" ??jo mai he estat en cap govern!!!
Tens fills adolescents ?! Et sona l'Ateneu ??
El que més em fot es que encasilleu a la gent sense saber RESSS !!en A Roobinjut a les 09:45 del dia 29/06/2009 ha replicat...
1. no cal tenir fills adolescents per saber que es l'ateneu... jo hi anava de petit quan encara era un cine.. 2. dic 'vosaltres' perque si segueixes els teus comentaris s'et nota l'aire socialista... i aki.. els que encasellen sou vosaltres... que penseu que qui no critica l'ajuntament ha de ser forçosament 'converboter'...en Roobinjut a les 09:35 del dia 30/06/2009 ha replicat...
Jo NO sòc socialista, soc realista. Jo també anava a veure dues películes a l'Ateneo i reclamo espais pel jovent des de fa més de 8 anys ininterrumpidament, hagi qui hagi al govern.
En akest pais sembla ser que els únics que reclamin ó exigexin millores han d'èsser persones de l'oposició política. MAI NINGÚ TÉ LA RAÓ ABSOLUTA; però la lluita continua . . . |
 | Eva | |
doncs aqui a la vila al carrer lloselles hi ha un bar de inmigrants i tinc que soportar els crits i la musica i per mes que truco a la policia no hi fan res
|
 | e | |
i que passa amb la picina aquest any estara buida 9 euros es massa quant l any passat costaba 3,50
|
 | Francisco | |
Jo no et dit que s'ha de tancar l'Opencor en cap moment peró si que s´ha de respetar el soroll dels veïns, i us puc assegurar que no té res a veure amb les cigarres el soroll de l'Opencor i tinc moltes probes d'aixó.Estic d'acord que fa molt bon servei, peró si es vol tindra un local amb aquest horari no hauria de ser en un lloc on pot causar molésties als veïns.D'acord també amb la manca d'un lloc de retrovament que com en altres poblacions s´hauria d'instalar algun lloc on hi hagués ...
|
 | Francisco | |
les mínimes repercussions pels veïns que també tenen dret al descans.A més personalment no crec que la part interessant de la Rambla de les Bobiles sigui la vida que té desde les 23:00h fins les 2:00h, jo crec que donaría mes vida un Rambla que no fos 80% asfalt i res més.N'hi moltes possibilitats per donar-li vida peró sempre respectant el descans del veïns.
|
 | Mònica | |
No, si jo t'entenc Francisco. De fet jo he tingut urgència de comprar a les 12 de la nit a l'Opencor i no he tingut ni que fer soroll de cap mena.. ni molestar.. he entrat he comprat panyals o papilla o el que m'ha fet falta i prou... i he sortit tan tranquila cap a casa meva. Crec que el problema està en les persones... a Gavà, Viladecans, Castelldefels.. n'hi han d'Opencors i están tots dins del poble també....
en ????? a les 14:21 del dia 25/06/2009 ha replicat...
Estos sitios no cerrarian a las 2 de la madrugada, si no hubiera personas como tu que a las 12 van a comprar algo que se les olvido a las 6 de la tarde, la molestia solo es para quien vive encima, los demas notenenmos ni idea de lo que puede sufrir una familia por culpa de este tipo de estableciientos,,, |
 | Mònica | |
... a mi personalment em fa un servei molt bó l'Opencor. I per urgències va de conya els dies festius i per les nits ( sobre tot quan tens fills ) però amb aixó no et trec la raó... deu ser un suplici viure així per les nits... la sol·lució pot ser més presència policial però... tampoc poden fer més cosa que anar passant de tant en tant, crec jo... es que és una mica complicat el tema Francisco...
en Mònica a les 13:31 del dia 26/06/2009 ha replicat...
Sense comentaris............................................................................................ |
 | Mònica | |
.. Imaginat que tu tens un Pub o un Bar que tanca a les 2 de la matinada.Tú dins del local cumpleixes totes les normes establertes per aquest tipus de serveis i ho tens tot legal...insonorització, sortida de fums, extracció, sortides de emergències..etc...etc..etc... vale? però una vegada que els teus clients surten fora del teu establiment el máxim que pots fer es demanar si us plau ( verbalment i amb un cartell ) que es respecti el descans dels veïns i que no facin soroll.. però no pot fer...
|
 | Mònica | |
.. res més... i clar els veïns anirán a queixar-se de tú.. però tu pots controlar el que passa al teu local.. però fora ja es cosa de la sensibilitat, educació ó inclús respecte de cadascú... pues en aquest cas sota el meu criteri crec que passa el mateix... Jo tinc el mateix problema que tú però no tinc cap Opencor..tinc el Parc d'Europa i no es culpa de que hi sigui aquí el parc si no d eles persones incivilitzades i sense educació.
*** I perdona per la novel·la Francisco..jejeje
|
 | Martorellenc | |
Ningu respecte el que no coneix. Normalmentel que molesta no es dona compte. Quan es ell el que n'ha patit les consecuencies, aleshores, ja s'hi fixa una mica mès. Siguem sincers, qui no ha aparcat mai a un pas de vianants o sobre la borera? Més tart quan et toca portar un cotxet amb un nadò, te n'adones i probablement ja no ho fas més. Segur que el que crida davant de l'opencort o al parc d'europa no ho fa davant de la habitació dels seus fills. Som una ciutat dormitori. Desarrel.lament.
|
 | Morcilla | |
Crec que s'haurien de dur a terme campanyes de conscienciació, que conec dos llos, de barcelona i Igualada on ha donat molt bon resultat.
No només utilitzar més vigilància policial, sino intentar fer entrar en rao a aquestes persones.
|
 | Mariona | |
El que hi ha és avorriment extrem: El jovent sortim als vespres pero no tenim ENLLOC on anar, a banda dels parcs. No hi ha oci, no hi ha locals NO HI HA RES.
No és extrany que es parli alt que es posi música, coses que en definitiva destorben la quietud del tranquil martorell.
Eh organitzeu festes i guateques i queixeu-vos per la situacio en que ens trobem les de la generació de sota (i la que es trobaran trsitament els que venen al darrera).
Però tot plegat te una explicació...
|
 | Mariona 2 | |
una estratègia d'atontament i de cercar resposta ràpida (però molt cara) a la necessitat de consumir.
I tot a costa de les persones que hi treballen, amb aquests horaris tant conciliadors(us queixeu pq hi ha treballadores -com totes- de botiga que treballen de matinada?) i que contracten un perfil concret, abocat a la precarietat (estudiants, nouvingudes...). L'arrel del problema son situacions fatals davant les que no reaccionem, sovint. Està bé posar aquesta problemàtica sobre la taula,
|
 | laura | |
Mariona, tens tota la rao respecte el fet de que els joves no tenim cap lloc on anar! És increible, donat que som capital del baix nord!
L'Ateneu (ara parat) encara que es reconstruís, seria un lloc més destinat a la gent gran. Crec que fa falta més inversió pels joves! Un centre d'oci i cultural com tenen a Castelldefels, o a altres municipis, on hi ha sales d'assaig, teatre,etc. I, encara que ja no depen del tot de l'Ajuntament (crec) un centre comercial.Tot és massa utópic amb CiU...
|
 | Francisco | |
Estic totalment d'acord que no hi ha en Martorell molta opció per al Jovent del poble i es un problema ja que també es necessari que la gent jove pogui sortir i divertir-se sense haver d'agafar el cotxe.I com ja s´ha fet en altres poblacions instalant zones d'oci en llocs no llunys del poble i que permetin el descans dels veïns.En la part de la responsabilitat de Opencor estic d'acord amb Monica que el local pot complir totes les rgalmentacions acustiques peró el que es clar,es que genera ......
|
 | Francisco | |
....el local genera un moviment al carrer que abans no es donava, i per tant es resposable.La solució en altres poblacions com S.Cugat que te 2 Opencor ja l'han donat a un limita l'horari fins les 0:00H i l'altre posar-lo al costat d'una benzinera.I el que no té intenció de molestar i ho fa sense voler quan li donan un avis, ja no ho tornar a fer i aqui tenim gent reicident i tot per falta de sancion ejemplars.Es molt desesperant haver de dormir tot l'estiu amb aire acondicionat.
|
 | Mariona | |
Ja que hi som podriem muntar una plataforma civico festiva: Prou avorriment juvenil a Martorell! Ah, i que consti, que hi ha organitzacions que es belluguen per munitar coses, però cal permisos i a això s'hi agafa l'ajuntament: assegurances carissimes, informes de la policia, informe d'electricitat... bueno una feinada que se li treuen les ganes a la més motivada.
|
 | Maia | |
Tinc dos fills encara molt petits, però em fa llàstima el poble que es trobaran quan siguin grans i no tinguin on anar per esbargir-se. Es patètica l'"oferta" d'oci pel jovent.
en Joaquim a les 19:29 del dia 05/07/2009 ha replicat...
que m'has de dir a mi...en Roobinjut a les 13:03 del dia 06/07/2009 ha replicat...
Sempre et quedarà el CAU ón reberà una bona educació i uns bons criteris per formarse com a persona i el Centresocial La Vila ón es retrobarà amb persones conegudes i que es preocupen per la vida social d'aquest poble. Amb una mica de sort, també podrà anar a l'Ateneu que NO crec que trigui pas massa en inagurarseen John Wayne a les 16:21 del dia 27/01/2010 ha replicat...
Roobinjut, oblida't de l'Ateneu pels joves. Allò serà com un altre Centre Cultural, i al que no li agradi, que s'hi posi fulles!!!. Ja ho veureu. |
 | Joaquim | |
doncs tot això que dieu no es res comparat amb els estriptucus carambaliáns de polsaguera verda
|
 | G.M | |
la culpa no es del opencor,sino de la gent incivica que n'hi ha pels carrers,per que jo visc al pont del diable devant de la guarderia i allà no hi ha ningun establiment i en canvi si que hi ha la gent que venen amb els cotxes a veure alcohol a fumar porros i amb la musica a tope i cuant acaban llençan las ampollas al terra i marxan amb els cotxes ven veguts.
|
 | lalalalalalala | |
CIVISME=FEIXISME
Fins als collons que uns decideixin com han de viure els altres.
|
 | Un que ja no és tant jove | |
Crec que el tema s'ha desviat una mica. Quina culpa té l'Opencor de que la gent jove de Martorell no tingui un lloc a on anar per pasar la estona.
Aixó pasa a Martorell des de fa molt de temps. No hi ja res. Però la meva pregunta és la seguent; Quin local, be municipal o privat, podria aglutinar en un espai comú a gent que es vol divertir a altes hores de la matinada sense molestar a qualsevol ciutadà?... A on tindria que estar ubicat per no molestar als martorellencs? A Sant Esteve?....
|
 | Martorellenc | |
Quina culpa té Martorell de que la gran majoria dels seus joves siguin deixalla social. Perquè penseu que ningú aposta per obrir un local nocturn a Martorell?? Perquè es una ruïna obrir un centre que es convertirà en seu social de tota la quincalla del poble, la qual només hi assistirà per beure i trobar amb qui barallar-se... I els contats joves decents encara hauran de patir per acabar sencers la nit... Aquest poble i el seu jovent fa temps que no tenen solució.
Bé, no cal ser tan negatiu. Martorellenc ;) La solució és despertar (com deien aquells) i fer que el poble canvii de debó