La Míriam León va respondre la primera que érem a Cemsky Krumlov, una ciutat de la Bohemia de la República Txeca. El Francesc de Castro i la nostra campiona, de moment, Rosa Maria s'emporten 4 punts. LA DARRERA FOTO DE LA VOLTA SERÀ EL DILLUNS 31 DE MARÇ i aquella mateixa setmana tindreu la classificació final. Un altre encantador poble europeu. 
 Pista 1: a alguns  països s'han organitzat el que s'anomenen "viles" del llibre en poblacions menudes que, d'una manera o altra, tenen a veure amb la cultura. Aquesta va començar als anys 60. Rep molts visitants al juny.  
 La Classificació Amb 69: Rosa Maria Drets 
 Amb 57: Montserrat Julià Amb 56: Montse Sansano; el Castro Amb 53: Míriam León  Amb 50: Maria Jesús  
 
 Amb 48: Montse Guich Amb 47: Paquita Gallofré Amb 44: Mari Loli Amb 37: Enriqueta, Velleta del Pont del Diable Amb 36: Ester Fortuny Amb 35: Mafalda, Clooney Amb 33: Joana, la Cleopatra Amb 29: Óscar Osuna Amb 26: Messi2, Shakira  Amb 23: Montse Falqués Amb 20:Vero  
 Amb 18: Purificació Massa 
 Cóm funciona el joc: 
 
  |