Trobada de Socis a El Niu Del DiableAssociació Ornitològica de Martorell05/10/2012
A partir de demà i cada primer dissabte de cada mes, hi haurà reunió informal a El Niu Del Diable. A més a més, si vols "intercanviar" ocells aquest es el día. Vine amb els teus ocells, potser li poden interesar a un altre criador. T'esperem. ___________________________________________________________ A partir de mañana y cada primer sábado de mes, habrá reunión informal en El Niu Del Diable. A más a mas, si quieres "intercanviar" tus pájaros, este es el día. Ven con tus pájaros, puede ser que le interesen a otro criador. Te esperamos.
| |||