Gràcies a tots els assistens de l'espectacle Joan Pera-Capri

El Foment
21/10/2012

Comparteix

Aquest és la dedicatoria que ens va fer en Joan Pera al acabar la representació estava molt content amb el public i és va sentir molt agust.

(feu un click aquí ,http://instagr.am/p/RCPuzcOW19/ ).