Salvador Esteve no cobrarà sou com a alcalde

aMartorell.com
04/07/2007

Comparteix

Ahir es va celebrar el primer ple després del nomenament de Salvador Esteve com a alcalde de Martorell. Un ple encara atípic, ja que va servir per donar compte de les regidories i també dels sous dels governants.


Dos regidors de CiU tindran dedicació exclusiva, Manel Caballero, amb una retribució de 43.000 euros anuals i Maria Mercè Morera, amb 35.000 euros l´any. La resta de regidors, Xavier Fonollosa, Maria Teresa Casanoves, Sira Sanz, Carles Porta, Albert Fernández, Núria Canal, Josep CAssassayas i Maria Hinojo tindran dedicació parcial que es valora entre 11.100 euros anuals i 12.200 euros l´any.


En el cas de Salvador Esteve i Lluís Esteve, les retribucions seran per assistència a diferents Organismes Municipals. Per assistir al ple: 470 euros, 111 euros per assistir a la Junta de Govern, per assistir a les comissions de les Sessions Informatives Permanents 169 euros i als vocals 75 euros. Per les Sessions Informatives no permanents 169 euros i els vocals 75. Per les sessions de la Junta de Portaveus, 196 euros, sessions Consell d´Administració d´Aigües de Martorell, 59 euros per l´alcalde, regidors, vocals tècnics i secretari del consell. Per les gestions dels Consells Rectors dels quatre Patronats el president rebrà 116 euros, el vicepresident 95 euros i els vocals 40 euros. Per últim, per assistir a les sessions del Consell Escolar el president rebrà 116 euros i 40 euros els vocals.


En definitiva, segons el govern municipal, es tracta, en el cas de les retribucions de l’acció de govern, de mantenir l’import global que hi havia fins fa 1 mes, amb l’anterior equip de govern, i en el cas de les retribucions per assistència als organismes municipals hi ha un increment d’entre el 2,8% i el 3,5%.


CiU ha dividit el Govern Municipal en 3 grans àrees: l’àrea Econòmica, amb Josep Cassassayas al capdavant, la Tècnica, que portarà Xavier Fonollosa i la de Serveis a les Persones que coordinarà Lluís Esteve. Cal dir que el primer ple de caire ordinari es farà dilluns 16 de juliol a un quart de nou del vespre.


Al plenari també es va donar compte de la composició dels grups municipals i de la designació dels seus portaveus. Per CiU, Xavier Fonollosa, pel PSC, Dora Ramon, per ICV, Xavier Gómez, per ERC, Carles Ruiz i pel PP, Francesc Josep Arpal.


 

Font: www.martorell.cat