ENQUESTA DEL PAISATGE DE LA REGIÓ METROPOLITANAMartorell Viu31/10/2008
L'adenc (Associació per la Defensa i l'Estudi de la Natura) ens ha fet arribar una enquesta curiosa, per ajudar en l'elaboració del catàleg del paisatge de la regió metropolitana que està redactant la Generalitat de Catalunya. El termini per omplir l'enquesta de l'Observatori del Paisatge acaba avui, 31 d'octubre, però us recomanem que la féu: si aneu ràpids i només ompliu una fitxa d'una unitat de paisatge no us robarà més de 10 minuts. Si podeu anar més lents, posar més dades i fer-ne més: millor. http://www.catpaisatge.net/cat/catalegs/B/enquesta1.php L'enquesta pregunta, per exemple, quins elements destaqueu del pasiatge, quines són les mesures que proposeu per millorar-lo, si el paisatge ha canviat molt opòc en els darrers anys i perquè... Per poca cosa que sembli, el catàleg ha de definir directrius que s'han d'incorporar en el Pla Territorial Parcial de la Regió Metropolitana de Barcelona. Les aportacions, suggeriments que féu en l'enquesta poden incorporar-se en aquest Pla. No et quedis sense dir la teva! | |||