| Demà passejarem?05/07/2009 Dilluns és l’ultima trobada de Dones de Martorell de la temporada, teníem previst fer una passejada pels voltants del riu, però ens trobarem com sempre a 2/4 de 6h de la tarda a l’assoc... Llegir més... |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| A fer fregues!02/04/2009 Dilluns 6 ens tornem a trobar, com cada primer dilluns, a l’associació de veïns el Pla a 2/4 de 6h de la tarda.
Llegir més... |
| |
|  Perfums segona part.27/02/2009 Ja tenim tintura de romaní, d’espígol, de roses, de taronja, de llimona i de maduixot. ara només ens cal afegir les essències i ja tenim el perfum.
Llegir més... |
| |
| |
| Dilluns "pestiños".29/01/2009 El proper dilluns, dia de la Candelera i tradicionalment dia més fred de l’any, les dones de Martorell menjarem “pestiños”. Llegir més... |
| Fent provisió.22/01/2009 De cara al bon temps, potser al maig, tenim pensat trobar-nos un dia per aprendre a fer sabó. Buscarem un dissabte o diumenge i anirem a algun lloc ben ventilat per fer el taller. Llegir més... [Veure 2 comentaris] |
| |
| |
| Ara li toca al nas.03/12/2008 El dilluns passat ens vam fer la neteja de cutis. Vam fer servir cogombre, poma, llet ,oli i aigua. Va ser molt relaxant i ens va deixar una pell molt suau.
Llegir més... |
| |
| |
| |