El diumenge 12 de desembre a les 12 del migdia,
al CENTRE CULTURAL de Martorell, el Grup Xarxa
us presenta aquest espectacle de TEATRE INFANTIL.
PASSIN I VEGIN
SENYORES I SENYORS !
PASSIN I VEGIN !
Un vell carro de comediants arriba al poble tot rememorant l'ús del
teatre del segle XVI i amb ell, un grup de còmics ambulants que van
recorrent el món explicant contes, llegendes i històries recollides
arreu.
Aquest grup d'artistes ambulants es disposa a esprémer
tot el seu talent ( i en el seu defecte tot el seu ofici) per satisfer
el públic que s'acosta a veure la representació.
El teatre esdevindrà una festa en què un pal de fusta pot ser la
llança d'un cavaller, un sarpat de ràfia, la cabellera encisadora de la
més bella de les dames, i les ganes d'imaginar i passar-ho bé,
el motor per transformar la realitat.
Aquesta colla de comediants atrotinats, al ritme dels seus vells
instruments, utilitzaran tota la seva quincalla teatral per transportar-nos a
històries contades fa molts i molts anys.
Passin i vegin senyores i senyors, nens i nenes. Passin i vegin !
MÚSICA TRADICIONAL INTERPRETADA EN DIRECTE.
Amb un reguitzell d'instruments de tota mena els artistes ambulants creen
l'ambient musical propici per a cadascuna de les històries alhora que subratllen
els moments més importants.
Melodies que ens transporten a través del temps i dels diferents
paratges dels contes.
Podeu consultar informació addicional i la guia didàctica a DOCUMENTS ADJUNTS.
Si voleu coneixer més de la companyia : http://www.zumzumteatre.info/
Per contactar amb nosaltres : xarxamartorell@gmail.com
Consulteu les novetats de la programació i altres activitats a : http://www.amartorell.com/laxarxa
Fundació Xarxa d'espectacle infantil i juvenil de Catalunya : http://www.xarxacat.es/
Proper espectacle diumenge 6 de Febrer 2011 : EL FORN DEL LLEÓ de Clown Teatre. http://www.amartorell.com/html2/public/entitats?id=37&showContent=ACTIVITATS&content=78007