|
 | Silvaneixons | |
No vindrem; estarem de vacances (YUUUUPPPPPIIIII!!!) en Asturies patria querida!!
Ens fotarem unos "culines" en Cimadevilla a la vostra salut!!
en MONTSE a les 08:55 del dia 15/05/2012 ha replicat...
Hola, una pregunta, la media pensión incluye el desayuno? ¿cabe la posibilidad de no incluirlo?.¿cómo quedaría el precio? Bueno mas bien son tres preguntas. |
 | Isabel | |
Jo no puc passar pel club, sispli un compta per fer l'ingrés? gràcies