aMartorell.com

L�App cultural de l�Ajuntament de Martorell   
Pàgina principal >> Societat >> Francesc Puertas presenta demà a Martorell “El Sostén, Mitos y Leyendas... y ...
Noticia

Francesc Puertas presenta demà a Martorell “El Sostén, Mitos y Leyendas... y Manual de Uso”

Ràdio Martorell 91.2 fm
23/01/2013

Comparteix

“El Sostén, Mitos y Leyendas... y Manual de Uso”, aquest és el nom del llibre que demà, a les 8 del vespre a la Biblioteca Francesc Pujols, presentarà el martorellenc, Francesc Puertas, comunicador i expert en cotilleria. Es tracta d'una obra que revisa la història dels sostenidors des de l'Edat Antiga fins a la Contemporània i que introdueix els tipus de pit, com es fa un sostenidor, informa sobre les fibres i els teixits que s'utilitzen en la seva fabricació i el més important: forma i informa sobre talles i copes. Resulta curiós que una peça tan precisa, tan utilitzada, resulti tan desconeguda i tan poc tinguda en compte. Els estudis realitzats pels professionals del sector indiquen que set de cada deu dones utilitzen una talla i copa inadequada, nou de cada deu la desconeixen, i cinc de cada deu consultes per dolors mamaris estan relacionades amb l'ús d'un sostenidor inadequat. Francesc Puertas ha passat aquest matí pel magazin d’aquesta casa “Martorell al Dia” i ens ho explicava.

Una talla i copa correcte de sostenidor evita molèsties i dolors físics. Puertas explica que problemes d’esquena o migranyes es podrien solucionar només utilitzant un sostenidor adequat.

Francesc Puertas ens acosta amb la seva obra al món de la sustentació, en un llibre on el pràctic i l'originalitat van de la mà. Una lectura obligada per mitòmans, amants de la moda i dones pràctiques. El martorellenc, Francesc Puertas, va treballar en l'actual Lingerie (Vanity Fair Brands), del 2003 al 2008 i de tota aquesta experiència i la recollida en la seva tasca com a formador es fa ressò en aquest llibre que ara ha publicat, “El Sostén, Mitos y Leyendas...y Manual de Uso”, una peça valuosa perquè en el nostre país no hi ha un gran fons editorial que il•lustri sobre alguna cosa tan quotidiana i alhora íntima com és un sostenidor. La presentació es farà demà dijous, a les 8 del vespre, a la biblioteca Francesc Pujols i anirà a càrrec de la presidenta de l’associació local de Catalunya contra el Càncer, Montserrat Campmany.
 

[ Fer comentari ]

Jaume
23/01/2013
16:19

despres de tot, es capaç de tornar a Martorell. amb quina cara.

en ????????? a les 11:22 del dia 24/01/2013 ha replicat...
POTSER PAGARA ELS DEUTES QUE TE????????????
en Perico a les 15:54 del dia 24/01/2013 ha replicat...
igual si que paga algo.

[ Fer comentari ]

     

El teu comentari ...

La IP del teu ordinador és: 54.37.205.123  
Nom
Autentifica't amb facebook i el comentari es publicarà automàticament
Comentari
(màxim 500 caràcters!)
 
Quins caràcters hi veus?
 
>> Publicar comentari >>         
 

Maig2025

DlDmDcDjDvDsDg
28293001020304
05060708091011
12131415161718
19202122232425
26272829303101

Publicitat



-->









acpg

acpg





  Un producte de:

www.aMartorell.com