aMartorell.com

L�App cultural de l�Ajuntament de Martorell   
Pàgina principal >> Societat >> Aquest dilluns anem per feina.
Noticia

Aquest dilluns anem per feina.

Dones de Martorell
01/11/2008

Comparteix


Dilluns 3 de novembre a 2/4 de 6h de la tarda ens trobarem a l’aavv del Pla per fer la primera potinga. Es recomanable que qui vingui, es porti un potet amb tapa, per poder prendre’n  una mostra a casa. Si voleu podeu portar paper i llapis per apuntar-vos les receptes que més us interessin. I si algú vol fer una demostració d’alguna recepta que conegui que en porti els ingredients. Allà disposem de cuina per si cal escalfar alguna cosa.

Fins dilluns!

Encara no hi ha comentaris ... i si hi dius la teva?

     

El teu comentari ...

La IP del teu ordinador és: 54.37.205.123  
Nom
Autentifica't amb facebook i el comentari es publicarà automàticament
Comentari
(màxim 500 caràcters!)
 
Quins caràcters hi veus?
 
>> Publicar comentari >>         
 

Juny2026

DlDmDcDjDvDsDg
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29300102030405

Publicitat



-->









acpg

acpg





  Un producte de:

www.aMartorell.com