Les vacances no només serveixen per marxar de viatge o passar uns dies fóra de casa. Hi ha persones que les aprofiten per visitar a la família, sobretot si durant tot l’any no es para de viatjar. És el cas de la mezzosoprano martorellenca Anna Tobella que ha aprofitat el seu descans d’estiu per passar uns dies per casa nostra i gaudir també de les amistats. I es que darrerament no ha parat d’interpretar personatges de diferents òperes. La més recent va ser dins d’un festival d’estiu a la Toscana on va intervenir en una òpera de Vivaldi.
La mezzosoprano martorellenca ha fet uns dies de vacances però també ha aprofitat per continuar estudiar. Ara s’està preparant per marxar a Florència per interpretar Mozart. També té previst anar a Brusel·les a interpretar Rossini.
Anna Tobella Príncep va estudiar amb el tenor Eduard Jiménez i posteriorment amb la soprano Montserrat Pueyo. A més, és deixeble de la soprano Enriqueta Tarrès. Dins del seu repertori operístic ha participat en projectes com per exemple La Forza del Destino de Verdi en el paper de CURRA i “Manon” de Massenet en el personatge de Rosette, amb l’Associació d’Amics de l’Òpera de Sabadell. També ha fet “Noye s Fludde” de Britten en el Gran Teatre del Liceu, interpretant la Sra Noé; “Hansel i Gretel” de Humperdink, en el paper de Hansel, representada al Teatre Nacional de Catalunya, entre d’altres importants actuacions operístiques. De fet, l’Anna Tobella va començar a cantar a la Coral Ars Nova de la nostra població i va entrar en el món de l’òpera per casualitat.
Entre el seu currículum també destaca a l’any 2004 quan va formar part de l’Acadèmia Rossiniana de Pesaro dirigida per Alberto Zedda, on va interpretar Marchesa Melibea en la ópera 'Il viaggio a Reims', sota la direcció musical de Lanfranco Marcelletti. A l’Anna Tobella li desitgem una bona temporada i bons èxits artístics.