aMartorell.com

L�App cultural de l�Ajuntament de Martorell   
Pàgina principal >> Política >> Resum del ple municipal de desembre.
Noticia

Resum del ple municipal de desembre.

Ràdio Martorell 91.2 fm
21/12/2006

Comparteix

La residència per a la gent gran de Martorell ha tornat a provocar enrenou entre el tripartit de govern local i els membres del grup municipal de CiU. El ple municipal de l’Ajuntament va aprovar ahir la ratificació de l’acord d’aprovació inicial de l’admissió del Consorci Hospitalari de Catalunya com a membre del Consorci de Serveis per a la gent gran i de la modificació dels estatuts. Aquest va ser un dels punts més conflictius del plenari. El tripartit va votar a favor i l’oposició en contra. CiU va tornar a argumentar que deixar fora la Fundació Sant Joan de Deu és arraconar una entitat martorellenca i el tripartit va assegurar que la Fundació va abandonar el consorci i que es van haver de buscar altres suports, en aquest cas els del Consorci Hospitalari de Catalunya. Aquest punt va acabar amb una forta discusió que podria arribar als jutjats. El regidor de Participació Ciutadana, Adrià Arqué va dir que quan van entrar al govern es van trobar que l’anterior equip de govern, encapçalat per Salvador Esteve, havia fet una operació de dues vendes del llegat de la Fundació de l’Hospital d’una manera dubtosa quan aquests terrenys només es podien vendre en cas d’extrema necessitat. Arqué va arribar a demanar la dimissió d’Esteve i el va acusar de manca d’ètica política.

Aquest matí, el regidor de CiU, Salvador Esteve ha declarat a la ràdio que la federació nacionalista està estudiant la possibilitat de portar al jutjat al regidor Adrià Arqué per aquestes acusacions. Esteve diu que les acusacions no tenen cap mena de fonament i que s’han fet per tapar el veritable fons de la qüestió com és el fet de voler apartat a la Fundació Sant Joan de Déu del Consorci de Serveis per a la Gent Gran.

Arqué ha dit per la seva banda que de cap manera volen arroconar a la Fundació de l’Hospital i recorda que va ser la mateixa Fundació la que va decidir abandonar el projecte. El regidor de Participació Ciutadana ha acusat a CiU de fer demagogia política.

Adrià Arqué ha volgut clarificar la situació. El conveni signat amb el departament de Benestar i Família que gestionarà el 90% de la residència no significa que no doni prioritat a les persones grans de Martorell.

Per la seva banda, el regidor convergent contradiu l’argument de l’equip de govern.

Amb tot, es va aprovar amb els vots a favor de l’equip de govern, l’admissió del Consorci Hospitalari de Catalunya com a membre del Consorci de Serveis per a la Gent Gran i de la modificació dels seus estatuts.

La resolució de les propostes de modificació i de les reclamacions presentades contra l’aprovació de les ordenances fiscals per l’any vinent va tornar a portar a debat l’increment que pateixen els impostos i taxes del 3,7%. Ahir es va aprovar definitivament l’augment després d’incorporar una modificació proposada pel regidor d’hisenda de l’Ajuntament i que preveu el cobrament fraccionat de l’IBI pels rebuts que no estiguin domiciliats com passava fins ara. Per contra, es van desestimar dos suggeriments del grup municipal de CiU on es demanava una ampliació de la bonificació establerta del 50% en la quota de l’impost per als immobles que constitueixin l’objecte de l’activitat de les empreses de construcció fins al límit permès a la Llei que és d’un 90%. Així mateix també es demanava elevar fins a un 50% la bonificació per a aquelles obres destinades a la construcció d’habitatges de protecció oficial. Però el debat el va tornar a originar, com deiem, l’increment que s’ha aplicat. El portaveu del Partit Popular va demanar que s’apliqui l’IPC real als contribuents.

Per la seva banda, el regidor de CiU, Josep Casasayas va indicar que aplicar els suggeriments desestimats era només una qüestió de voluntat política que el tripartit no té. Casasayas, pensa també que l’increment dels impostos i taxes s’hauria d’adaptar a l’IPC i fer una rebaixa.

El regidor d’Hisenda, Francesc Benaiges va indicar que la correcció monetària es farà a l’any vinent perquè enguany cal conservar l’estabilitat pressupostària. Benaiges considera que les bonificacions proposades per CiU farien disminuir la recaptació i això repercutiria en les inversions i els serveis que ofereix l’ajuntament. Es per això que volen recaptar els diners necessaris dels sectors més afavorits.

Finalment, es va fer l’aprovació definitiva de les ordenances fiscals per a l’exercici de 2007. El punt es va aprovar amb els vots a favor del tripartit de govern i els vots en contra de CiU, Martorell i Partit Popular.

El plenari de l’ajuntament també ha aprovat, només amb els vots a favor del tripartit de govern, la desafectació d’unes finques de domini públic municipal per cedir-les al departament de Justícia de la Generalitat perquè s’hi construeixi el palau de justicia. Les finques estan ubicades a la cruïlla entre el carrer Montserrat i l’avinguda de Pau Claris i servirà per acollir la construcció d’un nou edifici que centralitzi i concentri tots els jutjats de Martorell i sigui capaç d’oferir tots els serveis relacionats amb l’Administració de Justícia. Els grups municipals de l’oposició no hi estan d’acord. Segons va argumentar el portaveu de CiU, Josep Casasayas, la federació nacionalista aposta per ubicar-hi també en aquest espai la caserna dels Mossos d’Esquadra i de la Policia Local que el govern tripartit ha decidit ubicar al barri de Buenos Aires.

Per la seva banda, l’alcaldessa Dora Ramon va defensar els dos projectes en ubicacions diferents i va dir que els indrets són els més indicats com ho demostren els estudis preliminars.

La desafectació de les finques que ahir es va aprovar en el ple municipal és un pas més en tot el procés del projecte que ha de finalitzar amb la posada en marxa d’un únic espai destinat a oferir tots els serveis relacionats amb l’Administració de Justícia.

[ Fer comentari ]

EIN
21/12/2006
17:02

Però... hi van haver neules i cava pels asietnts i lot pels regidors o no? i les converses de pau?

ciutada agraït
21/12/2006
17:12

Felicitats Adrià, la teva veu ens apropa l'aigüa quan tenin set i ens omple de joia L'anima. El silenci d'altres ens fa presoners dels cobards. Gràcies per la teva feina.

vesperon
21/12/2006
17:18

aiii, el nadal es torna poetics i una mica pilotes... de tota manera es agradable que no tot siguin critiques destructives en aquesta web

Victor
21/12/2006
20:13

Suposo que el (des)Informador publicarà aquest suposat (encara que no provat) escàndol de corrupció dels seus amic "convers" oi? La setmana passada publicava un article de títol "Corrupció a Martorell?"... potser tenien raó, però per la seva banda!!!

Volem saber la veritat
21/12/2006
21:04

CiU diguin la veritat al poble de Martorell! És veritat això que es va dir ahir al ple? Heu fet servir entitats benèfiques en el vostre propi "benefici"? (quina casualitat: benèfica, benefici...). Diguin la veritat qerquè és greu! No volem corrupció!

EIN
21/12/2006
22:17

ei, expliqueu tot millor, que no se de que va!! quines entitats benèfiques, quina correupció? ein?

Volem saber la veritat
21/12/2006
23:19

Ahir es va dir al ple (no sé si és veritat però a CiU estaven molt nerviosos) que la fundació de l'Hospital en temps del govern anterior havia venut (o intentat?) terrenys a amics i actuals regidors del Sr.Esteve per un preu molt per sota del taxat.

pascual
22/12/2006
08:32

Que se sepa toda la verdad que se den nombres de los pòsibles beneficiados adelante Adria tienes todo mi respeto como persona y como politico. Esteve dimite "YA"

volem que el govern
22/12/2006
08:41

municipal, sense reçanses, que ja sabem com a les gasten alguns, arribi fins al final d'aquesta malifeta convergent. Ja era hora de que la ética política llues amb llum pròpia. Que els corruptos siguin desemmascarats! Aupa Adrià!!!

Ja era hora!
22/12/2006
09:40

Adrià, ets COLLUNUT!!!

Sense treva
22/12/2006
10:14

...Adrià, ets l'avançada dels reis mags i del gordo de Nadal! L'exemple a imitar. Què remolí d'aire fresc. Ni un pas enrera! Què no t'enreden!!!

Candela
22/12/2006
11:13

Anna suposo que saps de q parles, perque la persoa que indiques no parlava massa bé de la gestió de ciu... No sé perquè no sorprèn tot això. Suposo que ens ho ensumavem; quantes petites (i no tant) marbelles tenim prop?

Candela 2
22/12/2006
11:17

adria m'alegra que t'hagis tornat + valent per dir i fer les coses.el cert es que estava una mica decebuda d'algunes persones, entre d'elles tu,del govern municipal.no perdis mai el que importa, els teus valors,els objectius col·lectius,les persones!

cacauet
22/12/2006
11:50

us porten per on volen i el més trist es q aneu d'"intelectuals" i us ho creieu tot.per ser un bon comunicador s'ha de contrastar la informació,tan llestos que sou.aixo es hipocresia pura, tant tripartit o entesa .manipuladors sense escrupuls.

en llopis a les 20:07 del dia 01/01/2007 ha replicat...
+ amb xocolata=conguitos!!q bons... dons apa q ciu ... recordeu el 3 %? o be moltes coses q ciu amaga o va intentar amagar...
22/12/2006
12:08

cacauet, si em llegeixes be veuras que no soc tan credula.jo no acuso ni defenc:nomes dic que les coses s'han d'aclarir i tbe que no em sorprenen aquestes coses, malauradament, ni de ciu (per demostrar) ni de PSC,ERC,IC,HIK,CC,PCC...

Candela
22/12/2006
12:10

abans era jo. no soc cp intel·lectul i suposo que tu si tens tota la informacio i la Veritat.politics bons comunicadors ja no en queden gaires.si ho dius per l'adria, no es bon orador:diguem algun bon comunicador municipal i, a +, creïble!

Vilatà
22/12/2006
12:33

Deixant a banda el tema de la corrupció crec que es lamentable la forma que tenen alguns de fer política i sobretot que cada ple municipal sigui una picabaralla rera l'altra. Senyors colaborin entre tots pel bé del poble!

en caganer a les 13:54 del dia 22/12/2006 ha replicat...
deixant a banda el tema de la corrupció? però si no pensem altre cosa. Això no s'ha de deixar fins al final de la història, malgrat els que ja volem mirar a n'altre lloc.
en Vilatà a les 21:15 del dia 22/12/2006 ha replicat...
Benvolgut caganer, si hi ha corrupció que es depurin TOTES les responsabilitats, això d'entrada. Però no creus que Martorell seria millor si enlloc de discutir tant es posessin els regidors a treballar plegats? No seria millor guanyar les eleccions
en Vilatà a les 21:20 del dia 22/12/2006 ha replicat...
pels mèrits propis que per les miseries dels altres partits? Aquesta manera de fer política és com a mínim poc honorable i va per totes les forces polítiques, malauradament és un problema endèmic.
Jordi'i
22/12/2006
13:42

Per fi en un Plè s'ha parlat de manera clara i posant-hi el punts sobre la i. Sr. Arqué el que vosté va dir ja fa temps que es murmuraba pel poble; però la gent del carrer ens costa molt més trobar-hi proves. Sr. ESTEVE, PROU !!! DIMITEIXI, JA !!

en Vilatà a les 21:13 del dia 22/12/2006 ha replicat...
Benvolgut caganer, si hi ha corrupció que es depurin TOTES les responsabilitats, això d'entrada. Però no creus que Martorell seria millor si enlloc de discutir tant es posessin els regidors a treballar plegats? No seria millor guanyar les eleccions
Jarrisson Seat
22/12/2006
13:49

Adri t'estimo per lo valent que ets de dir las veritats, d'una punyetera vegada. Aixó del Salvador de Martorell, NO és corrupció aixó té un altre nom: ROBAR ALS POBRES PER ENRIQUIR ALS RICS. El poble sobirà està al costat de la transparencia

Victor
22/12/2006
14:58

ESTEVE i CASANOVAS DIMISSIÓ!!! (quina cosa més improbable que demano, la dreta mai dimiteix... com a prova els governs d'Aznar que CiU va recolzar)

en nom'hopucreure a les 21:09 del dia 22/12/2006 ha replicat...
Victor, ets un home amb memòria, jo em pensava que això ja no existia!Això es el que fa falta MEMORIA HISTORICA! que aquest paìs anda escas!
1714
22/12/2006
15:30

Qui tingui proves que vaig al jutjat. Arque plega, que de tant nervios dius mentides, demostra les teves paraules. Com a martorellenc el que hauries de fer es defensar una entitat tant antiga i no minar-la. Para ja de fer demagogia barata

en llopis a les 20:09 del dia 01/01/2007 ha replicat...
1714 teniu por convergents!! GLASNOT AL PODER
Victor
22/12/2006
16:11

1714, d'acord amb tu! Jo també vull que vagin al jutjat amb proves. Vull saber si aquells que fan publicar articles sota títol "Corrupció a Martorell?" al pamflet polític "l'Informador" són o no corruptes. 1714 i tots/es volem saber la veritat!

Jordi'i
22/12/2006
19:57

Al jutjat ? Scolta 1714 NO inflis que els teus mateixos encara tu recriminaran. Les persones que ens vestim pels peus quand ens equivoquem i fem coses mal fetes, demanem perdó a la resta. MAI ENS ENGALLITEM

caganer
22/12/2006
21:19

1714, que fas riure a la gent amb les neurones alerta i el cor ple de vida, que no veus que andamos contents perquè en casi cuatre anys de govern d'esquerres, n'ha estat la primera vegada que un regidor amb valentìa política es comporta com a un

caganer
22/12/2006
21:24

veritable representant democràtic. Què no veus que andamos contents perquè això ens dona esperanza! Adrià, no ens importa com a es diguin les veritats, volem que des de la honestitat política es diguin. Què aprenguin altres!!!

caganer
22/12/2006
21:36

Vilatà,s'ha de treballar molt des d'el govern municipal de progress i sobretot des d'el carrer. La gent ha de saber què vol i com el vol. S'ha d'implicar i deixar de queixar-se continuament, dirigin-se cap a Participació Ciutadana amb l'Adrià Arqué.

Pep
23/12/2006
12:24

Molt bé adrià. Ja tocava començar a denunciar les coses que se saben. No em vull ni imaginar com pot ser tota la corrupció convergent que no se sap, en tots els anys que han governat sols

abcd
23/12/2006
14:12

en lloc de tirar-vos els trastos pel cap, estaria be que informesiu dels horaris i parades dels nostres transports publics, especialment el autobus nocturn, que ha canviat de parada ...

en llopis a les 20:13 del dia 01/01/2007 ha replicat...
dons fés una instància o envia un mail. iwalment jo tb ho faré.
Joan
23/12/2006
20:38

16 anys donen per molt, res ens ha de sorprendre, si no de que un Salvador Esteve es tornaria a presentar si no fos per aconseguir el poder i continuar munyint Martorell per ell i els seus companys de CIU. El poble vol tota la veritat i mans netes!

de que val aquesta web
27/12/2006
00:57

Quan es va pensar aquesta web espero fos per que la gent s'nformés i dialogués, ampliant així el cercle d'amistats, pero... Solo hay dos cosas infinitas: el universo y la estupidez humana.

de que val aquesta web
27/12/2006
00:58

em dona la sensació que estem fent fracasar els objectius dels creadors de l'amartorell. No necesariamente el que sabe hablar bien es el que tiene las mejores cosas para decir.

Jordi'i
27/12/2006
15:43

Akesta web val per que la gent poguem expressar el nostre pensament la nostra opinió en temes actuals i ràpidament. També es fan amics !!, ja ke els enemigs ja ho eren d'abans. Fora els corruptes, lladres i mentiders !!!

1714
29/12/2006
20:50

qui tingui alguna proba que la fagi servir. I si no, a cagar a la via!

Victor
29/12/2006
21:18

1714, igual com tu, jo també espero a que es presentin proves. Algú sap si CiU ja ha anat als jutjats com va amenaçar? També ho estem esperant! Suposo que no se n'hauran desdit, no?

Jordi'i
01/01/2007
19:16

Pero ke t'empatolles 1714 de probes. Heu estat criticant, matxacan inclús acusant i denunciant durant 40 mesos fets i a gent sense cap motiu de RES i les probes tampoc les ensenyeu. A cagar a la via hi vas tú, bocamolla !!

llopis
01/01/2007
20:16

1714, deixeu de mentir i robar a martorell (com al proper ple extraordinari fareu. embutxacar més i més). vosaltres no voleu el millor per martorell, sinò el millor per vosaltres, aconseguir el poder!

Bla,bla,bla...
01/01/2007
20:56

Pobre Llopis. Santa Inocència.

Victor
01/01/2007
21:11

Bla... en aquest cas cas en Llopis diu les coses com són. Només en el cas de l'hospital CiU menteix i embruta els carrers. Demagògia barata i catastrofisme patètic, insulta la intel·ligència. I amb el Ple extraordinari s'embutxaquen uns bons plusos.

euro'sss
01/01/2007
21:44

Jo faig una proposta a tots els regidors de l'ajuntament, els cuartos que s'enbutxaqueu amb un ple extraordinari els podeu donar a un fons per fer coses pel poble, p.ej: ajuts pels més desafavorits, centre cívic, actes culturals,...!! que en penseu??

en 2040 a les 14:10 del dia 03/01/2007 ha replicat...
Fantàstic! però em semble que aquets el volem tot per a els mateixos i ses families. Oi? Fan servir la politica per al seu propi benefici i el dels servos que els adulen. Fastigós!
llopis
01/01/2007
22:19

ai el de bla bla bla q aqsta nit ha menjat moltes llengües en comptes q boques. CiU crec q era en l'últim ple extradordinari q van dmanar, van dir d BOCA A TOTHOM, el sr FONOLLOSA, q ells no volien els diners... ON SON?? a la butxaca ...

llopis
01/01/2007
22:21

a vegades ser innocent té coses dolentes, com el q va passar , però tb de bones, la gent confia bastant amb tu. no fa falta anar-se amagant radera d'una mascara o de la senyera com feu els d ciu. JO SÓC JO!

euro'sss
01/01/2007
22:33

llopis crec que tu ets una mica radical, i no veus més enlla dels teus colors!Els socialistes, ciu, els verds, el pp, erc i martorell xupen del bote!Tots plegats són un lladres, no creus???Mira-ho tot de forma +general!!

Jordi'i
02/01/2007
09:40

NO facis cas, llopis, a les provocacions dels euro'sscatalanets, ells volen que explotem i diguem coses per poder seguir xarramekajan i tirant pilotes fora. Lladre es la persona que NO fot brot i roba NO pas la que cobra per fer una feina concreta.

pere
02/01/2007
11:00

Jordi'i, doncs al tripartit local n'hi ha uns quants dels que tu consideres Lladre... Molt bo!

en Jordi'i a les 16:56 del dia 02/01/2007 ha replicat...
Com us agrada embolicar la cosa, eh!!. Jo en cap moment he dit RES de tot aixó. Ets un follonero i l'únic que pretens és liar la troca. IMPERDONABLE
cree el pere ladrón...
02/01/2007
11:34

...que todos son de su condición

Jordi'i
02/01/2007
12:35

En el tripartit local a mí NO hem consta que hi hagi CAP lladre ja que TOTS cobren per la feina a fer. Els altres partits NO fan RES per la comunitat (a part d'exaltarle) i també cobren. Amb aixó NO vull dir pas que siguin lladres ni molt menys.

Jordi'i
02/01/2007
12:49

LLADRE és el que pren ó obté beneficis d'alguna cosa material o inmaterial que NO és de la seva propietat.

euro'sss
02/01/2007
12:52

Jordi'i tu ets el típic espanyolito NO??:D Mira-ho tu tb de forma + general, en un ple extraordinari no cobren tots, o és k n+ cobra l'oposició!? Mira-ho bé que tots inflen la butxaca!!Crec k està massa ben pagada la feina de polític, no és just ni

en llopis a les 17:34 del dia 03/01/2007 ha replicat...
xo qui ho demana és l'oposició, i suposo q per poder pagar les enganxines... ja us en queden menys
euro'sss
02/01/2007
12:56

lògic que cobrin tant, qn la gran majoria del poble ha de passar amb 1000 euros o menys!Fan o haurien de fer les coses pk volen treballar pel poble, hauria de ser un honor poder fer un poble millor, no cal tenir akets sous desorbitats!Ja molta gent q

euro'sss
02/01/2007
12:58

treballa pel poble, k s'ho curra pk sigui millor i sense kobrar ni un duro, per amor al arte!....Llavors qui és el lladre??

Jordi'i
02/01/2007
13:00

Jo NO soc el defensor dels polítics. Just ó NO és el que hi ha. AVUI hi ha Plè, demana la paraula i diga-ho que cobren massa. . . Lo d'espanyolito, NO ho entenc pas per que ho dius (euro'sss).

Jordi'i
02/01/2007
13:03

Jo també treballo pel poble i més del que la gent es pensa i NO cobro i tampoc mai he demanat RES a canvi i NO vaig dient RES de la resta, osigui que NO hem tokis els . . . Feliç 2007 !!!

Victor
02/01/2007
13:04

euro'sss... si estàs informat saps que MENTEIXES, i si no és així mira primer d'INFORMAR-TE. Però si el que tens és enveja, presentat a les eleccions. P.D.: Els regidors de govern no cobren per Ple, ja que la seva assistència està considerada al sou.

euro'sss
02/01/2007
13:06

NO seria mala idea dir-ho al ple!! si hi han catalanets tb hi han espanyolitos, t'ha tocat a tu! NO t'ho prenguis malament que va de bon rotllo!

euro'sss
02/01/2007
13:11

perdona la meva ignorància Victor, tenia entès k xPle extraordinari hi havia un sobret amb euro'sss Gràcies xla teva INFORMACIÓ!

euro'sss
02/01/2007
13:29

Jordi'i ningú diu que vulgui cobrar aquesta gent k treballa xl poble xamor!i k tu NO treballis, no estem valorant res d'això!Lo indignant són el que cobren ells i elles!eiis!! ni ganes de tokar....!!!

Jordi'i
02/01/2007
15:55

Voldria fer una aclaració per qué veig que NO tothom està tant ben informat com cal: Avui TOTS els representants de partits politics a l'Ajunt. Martorell cobren "dieta" per assistir al Plè. euro'sss, perdó, creia que Síííí ke volies tokar. . .

sclat
02/01/2007
17:13

Jord'i , ai perdó ull del diable,no?

Jordi'i
03/01/2007
10:01

En una cosa stic d'acord amb tú, euro'sss: Quant li va costar a les arques municipals la pantomina innecessària d'ahir nit ?? Crec que amb una nota de premsa, haguesin pogut pasar uns bons Nadals molta gent a Mozambique sclat, NO t'ekivokis. . .

Tots NO cobren dieta
03/01/2007
10:28

els que estan a mitja dedicació o completa no cobren dieta per anar als plens

Jordi'i
03/01/2007
12:39

En els Plens EXTRAORDINARIS cobren TOTS els asistents (polítics) La gent que hem de soportar algunes vegenades NO tant sols NO cobrem sino que a més hem de sentir algún atac personal i mirades incriminatories.

ART. 75.3 LLEI 7/1985
03/01/2007
13:09

Solo los miembros de la Corporación que no tengan dedicación exclusiva ni dedicación parcial percibirán asistencias por la concurrencia efectiva a las sesiones de los órganos colegiados de la Corporación de que formen parte ...

2040
03/01/2007
14:21

Es clar què tots els regidors cobren per la assistència als plens, per què hi ha algú amb dedicació exclusiva? En aquest cas serà l'únic que no cobri la seva part. I qui no necessita uns calerons extra per a aquestes dates? Però, tot sigui pel poble!

sagutxu
03/01/2007
15:49

Aquest que sap tants articles i tantes Lleis suposo que les deu complir TOTES al peu de la lletra, oi? D'aquesta manera entenc que els convers demanin tants plens extraordinaris, com que ara ja NO poden vendre terrenys de l'hospital . . .

llopis
03/01/2007
17:38

o bé que nombrin fins i tot al public i aquest sense poder-se defensar. i em refereixo a l'arpal

llopis
03/01/2007
17:39

és una réplica al Jordi'i. :-)

04/01/2007
07:51

EXCLUSIVA: Dora Ramón i Javier González PARCIAL: Antoni Mantis, Francesc Benaiges, Esmeralda Rodríguez, Ramón Cuadros, Joan Jorba, Carles Ruiz, Teresa Ordóñez i Xavier Gómez

Jordi'i
04/01/2007
15:52

Té vosté algún problema (personal) envers a mi, Sr. Llopis ?? Si NO es así, NO cal ni que hem nombri, ni hem posi d'escut. Sé defensarme tot solet. NO vull + enfrontaments personals, ni teu ni de cap altre persona. Feliç any 9

JO
04/01/2007
18:57

que vol dir aquest escrit?

EIN
04/01/2007
19:13

no entenc alguns comentaris... es que hi ha polvorons al·lucinògens o sóc jo?

JO
04/01/2007
19:16

molt bo EIN, si ho dius per mi era per la replica de l'escrit EXCLUSIVA del 04-01-07 OK ? si algu ho pot explicar..

EIN
04/01/2007
19:20

JO, era pel mateix comentari...

eudald
13/01/2007
13:19

Aquests sociates sempre esteu igual! sou uns Chavez en potència, feixistes del tres al cuarto, socialisme o mort, ja , ja , ja!

Victor
13/01/2007
16:36

amartorell.com........ aquest darrer comentari què us sembla? Potser és millor que no 'esborreu, així aquest que signa com a eudald deixa emprempta de les dimensions del seu cervell. Ciao!

[ Fer comentari ]

     

El teu comentari ...

La IP del teu ordinador és: 54.37.205.123  
Nom
Autentifica't amb facebook i el comentari es publicarà automàticament
Comentari
(màxim 500 caràcters!)
 
Quins caràcters hi veus?
 
>> Publicar comentari >>         
 

Abril2024

DlDmDcDjDvDsDg
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29300102030405

Publicitat



-->









acpg

acpg





  Un producte de:

www.aMartorell.com