aMartorell.com

L�App cultural de l�Ajuntament de Martorell   
Pàgina principal >> Política >> El líder de CiU a Martorell, Salvador Esteve, recolza la campanya "Prou parau...
Noticia

El líder de CiU a Martorell, Salvador Esteve, recolza la campanya "Prou paraules, volem solucions" per exigir millores a rodalies

Ràdio Martorell 91.2 fm
07/02/2007

Comparteix

Una campanya que duran a terme a tots els municipis afectats pels retards de Renfe. El president de CiU, Artur Mas, el candidat a l’alcaldia de Barcelona, Xavier Trias i uns 50 candidats de CiU de diverses comarques catalanes, entre ells Salvador Esteve, van assistir a la presentació. En l’acte reclamaven minimitzar l’afectació als ciutadans d’obres i altes contingències, posar fi als retards indiscriminats, eliminar la situació d’aglomeracions inadmissibles amb més trens, més freqüències de pas i millorar la qualitat del servei i solucionar els problemes de gestió de les obres de la nova xarxa del TGV.

També van recordar que és “urgent el traspàs de la xarxa de rodalies per al Govern de Catalunya tal i com indica l’Estatut i que el traspàs ha d’anar acompanyat d’un fons de finançament extraordinari per compensar la manca greu d’inversió als darrers anys. Exigeixen responsabilitats a la Generalitat a qui titllen de passiva en el conflicte.

[ Fer comentari ]

llopis
07/02/2007
16:38

sips ja es va veure l'esteve x la tele xD darrera del Mas

noi
07/02/2007
16:52

Jo també el vaig veure, com l'arpal el dia que xerrava l'amic rajoy. Caram tu, la cúpula de l'oposició s'està fent famosa. Haurem d'organitzar un lluvia de estrellas, o d'estrellats, millor dit!

Victor
07/02/2007
18:47

Sí, el boter darrere del Mas a la tele... potser comença a estar més necessitat de càrrecs que el Duran Lleida. Però no ens enganyen, tots patim el que va permetre mentre era alcalde: CiUcatrius com l'AVE (sort q no passa per Buenos Aires), FGC...

1714
07/02/2007
19:24

sort que la dora no l'hem patit 16 anys, al ritme que va no s'equivocara mai, no fot res! Estem tambe farts de veure la Dora xupant camara a tot arreu, ara d'inauguracions de coses pel poble, poques poques, o cap que hagi fet ella.

en llopis a les 23:42 del dia 07/02/2007 ha replicat...
si que sou optimistes q torni el vostre Salvador... jo no ho veig tan clar....
en Ja estàs fart de la Dora? a les 09:35 del dia 08/02/2007 ha replicat...
Doncs afluixa una mica perquè et quedan una pila d'anys de "patir-la" Jajajajaja!
en Jordi'i a les 09:56 del dia 08/02/2007 ha replicat...
Dons jo NO stic fart de veure a la Dora d'alcaldessa; PERÒ si hi estigués SETZE ANYS si que ho staria. Amb els anys la gent s'acomoda i pensa menys amb els vilatans. Molts anys en el poder et pudreig
JUANI
07/02/2007
22:07

Què bé, per fi desprésde tots els anys de connivència CiU-govern de l'estat, tenim qui ens salvi! A qui vol enganyar, Sr. Esteve?

prou esteve
07/02/2007
22:33

és lo pitjor de Martorell i per a Martorell

necessito opcions
08/02/2007
00:02

quina opció em recomanes??De la Dora no es pot aprofitar res!Haurem de decantar-nos per ERC i esperar que no pactin amb el diable??

en otac a les 12:32 del dia 08/02/2007 ha replicat...
Doncs si no t'agrada el Salvador ni tampoc la Dora, fés com jo, un partir de casa, com pot ser el PM (partir martorell) de Rafael Sarmiento.
?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?
08/02/2007
00:14

ERC??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? qui són????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

en Jordi'i a les 10:00 del dia 08/02/2007 ha replicat...
Benvolgut interrogant ó arrogant. ERC és un partit de gent treballadora i que vol que Catalunya, la seva llengua i costums NO estiguin eclipsats per espaÑolades i gent que NO+ vol manar per manar (En el PSC també n'hi ha de gent aixins; però poca)
en necessito opcions a les 00:36 del dia 09/02/2007 ha replicat...
PM?? Uff, això sona a policia militar!!no m'apassiona gens ni mica un senyor que volia fer un centre comercial a Can Oliveres!!Patètic aquest senyor que em perdoni és un llunàtic!!
necessito opcions
08/02/2007
00:20

mmm, pos ara que ho dius, doncs no ho sé!!

Opcions
08/02/2007
09:21

Jo te'n dono una d'opció: declarar la república independent de la Vila de Martorell. Pot sonar descabellada però veient el panorama pot ser una opció raonable jejeje

Vols opcions?
08/02/2007
09:38

Una és que toquis de peu a terra i et posis a treballar per Marto en qualsevol partit de progrès. És molt fàcil mirar els toros des de la barrera i dir que tots ho fan malament. Mulla't per Martorell!

Vaja caretus a la fotu!!!
08/02/2007
09:40

Jajjajajajajja! I el boter + pansit que ningú, sembla que s'apropi el funeral de CiU. Serà el 27 de maig. Ja s'estan fotent de garrotades entre ells per afrontar la travesia del desert.

en necessito opcions a les 00:39 del dia 09/02/2007 ha replicat...
tu que carai saps?? Treballes tu pq la cosa sigui millor?? Precura per tu, i no toquis la martingala!!
Senyor Barragán
08/02/2007
11:12

La veritable cara de CyU (pàgines de la 70 fins el final...): http://www.martorell.cat/docroot/ajmartorell/pdfs/ajuntament/actas/061220PC.pdf

Senyor Barragán
08/02/2007
11:14

Amb el meu darrer comentari vull reptar a que em tornin a censurar. Llegeixin l'Acta oficial del Ple de desembre de l'Ajuntament, allà no arribareu a tallar-nos la informació. Segueixo pensant que el de la barba faria bona parella amb el Zaplana...

Vilatà
08/02/2007
11:45

Tens raó sr. Barragan l'acta és lamentable però la fan lamentable tan uns com els altres (foc creuat d'insults i faltes de respecte). És molt enriquidor llegir-la, aqui es pot veure el taranà personal de cada persona que hi participa

Vilatà
08/02/2007
11:46

Per exemple el Sr. Casasayas se'l veu amb la rabieta, el sr. Gomez té afany de protagonisme i a més és orgullos per exercir el poder com podreu comprovar per la reiteració del JO en les seves oracions quan no és necessari emprar-lo

08/02/2007
12:18

Aires nous és el que cal a CiU, un partit que té bon "material" humàs, però que mira massa enrera... sense ànim "jodendis", eh?

Jordi'i
08/02/2007
12:49

Com que CiU té bon material ?? Abans quand tots erem més ignorants i el seu estandarte era la senyera (i tot el que aixó envolta) tenien molts adeptes; PERÒ un cop veus que son ells llops de sempre disfraçats de bambis, on es el bon material ??

Pau
08/02/2007
12:51

jordi'i, i quin partit no té llops entre les seves files? Sóc mes gran que tu i et puc dir que he vist llops de tots colors!

Jordi'i
08/02/2007
13:06

NO NO, NO estem dien el mateix. El que dic es que CiU NO té cap ideologia politica. Catalunya és PSC i d'ICV i d'ERC i molts altres. CiU és la patronal i actúa com a tal. Canvien calers per llibertat. Volen el poder absolut, vengatius, mentiders..

Pau
08/02/2007
13:26

Crec que això que estàs dient no és cert. Potser estàs dolgut amb ciu martorell però d'això a dir que ciu catalunya no té ideologia em sembla que hi va un bon troç. No és cert el que dius Jordi'i i ho saps.

Vilatà
08/02/2007
14:59

Jordi'i has de tenir en compte que hi ha molta gent a catalunya que no li importa si governen dretes o esquerres perquè valoren només l'eix nacioalista espanyol o català (com jo per exemple) i com a tal se me'n refot qui mana si vol dir sobirania.

08/02/2007
15:02

I només pel que t'he dit queda clar que CiU ALMENYS té una ideologia nacionalista. De fet tampoc comparteixo que diguis que són la patronal tot i que hi té vinculació. Perquè tb hi ha gent de la patronal al PP, ERC, PSC o fins i tot a IC.

Senyor Barragán
08/02/2007
15:17

Vilatà, si passes de l'"eix esquerra-dreta" i només t'importen els temes sobiranistes, vol dir que ets un privilegiat i ni estàs per la millora dels serveis socials (esquerra) ni per la lliberalització dels serveis (dreta), per posar un exemple.

Senyor Barragán
08/02/2007
15:20

A més valores CiU com a partit d'"ideologia nacionalista". Però nomès cal estudiar la història recent d'aquestes sigles com per comprovar que res-de-res... no cal que recordi a què em refereixo, oi? Cada com es creu menys gent aquest discurs!

Vilatà
08/02/2007
15:33

Tot al contrari Barragan, estic en la edat de no poder pagar ni un lloguer pel que m'afecta especialment el tema però a pesar d'això el problema no l'arreglarà el PSOE ni el PP, ni CiU ni PSC. Així doncs de que em serveixen dretes o esquerres?

Vilatà
08/02/2007
15:40

D'altra banda governant el PSOE tp han pujat el sou mínim interprof., els pisos estan pels núvols i les pensions fan pena. Tampoc el PP va fer res al respecte i encara ens va fotre a la guerra el enano cabron v2.

Senyor Barragán
08/02/2007
15:41

Vilatà, jo tampoc puc pagar-me un lloguer, i molt menys un pis de propietat. I, com tu, sóc molt pessimista en aquest tema. Ho dic perquè el teu comentari pot portar a confusió.

Jordi'i
08/02/2007
16:12

Jo NO estic dolgut pas ni amb CiU Martorell ni amb cap altre CiU concret, només en el tarannà d'alguns dels seus dirigents. Son masa conservadors i gens innovadors. La despotietat és una de les seves calificacions singulars. Nacionalistes, d'on ??

Pau
08/02/2007
16:19

doncs llavors, jordii, el problema el tens amb alguns dirigents però no amb el partit, no?

Jordi'i
08/02/2007
16:27

Qué és el partit, sense els seus dirigents ?! A part que l'únic que jo vull dir és que l'unica ideologia de CiU era i és la senyera i MAI una bandera pot ser l'estandart d'un sol partit.

en llopis a les 16:51 del dia 08/02/2007 ha replicat...
exacte! jo jq li vaig replicar al 1714, jo tb sóc catalanista i no fa falta q posi nics nacionalistes
Pau
08/02/2007
16:38

estic d'acord en aixo que cap partit pot patrimonialitzar les banderes. I també estic d'acord en que els partits estan per sobre de les persones. Per dolents que siguin els dirigents de ciu martorell pensa que el partit sobreviurà quan les persones..

Pau
08/02/2007
16:38

deixin pas a les noves generacions

Vilatà
08/02/2007
16:40

Entenc que ets favorable amb el comentari que has fet a l'adoctrinament polític de les bases per part dels dirigents?

Jordi'i
08/02/2007
16:45

NO soc jo el qui diu que els dirigents de CiU Martorell son dolents. Els practicans (persones) fem que una doctrina ó ideologia sigui millor ó pitjor entesa per la resta dels humans. Res a veure la politica que es fa a Barcelona amb la d'ací a ...

Pau
08/02/2007
16:45

suposo que no ho dius per mi. Jo estic a favor de la gent preparada, amb estudis, amb experiència i que té ganes de servir als altres a través de la política. Tinc ganes de ser governat per politics d'aquest tipus

Jordi'i
08/02/2007
16:48

... a Martorell ó amb la de La Sènia. A cada lloc hi han quasi bé els mateixos partits; però son les persones les que fan que si visqui millor o pitjor. Son les persones les que tenen més ó menys afany de poder. Son les persones les que fan la feina.

Vilatà
08/02/2007
16:50

Pau, hi ha un partit que es diu una altra democràcia és possible que defensen idees per millorar la democràcia. Provablement una ideologia com aquesta ens conduiria al poder polític no basat en un joc de partits que tenen el pastís electoral repartit

Jordi'i
08/02/2007
16:52

NO ho puc dir pas per tú, ja que tot i ke tú si deus saber qui soc jo (dius que ets mes GRAN) a l'enrevès NO se pas ki ets. NO cal tindre carrera universitaria per estar al cap davant d'un partit. El que s'ha de tenir és sentit comú, ganes de

Jordi'i
08/02/2007
16:54

treballar, ser responsable, ser elocuent, comunicador, legal i como NO, ser persona (NO PERSONATGE) Bona tarda que tinc molta feina a fer i últimament . . .

llopis
08/02/2007
16:55

mira Pau, es una frase q m va dir un amic. una persona pot estar molt preparada i tenir molts estudis i tot el q tu vulguis, però si s'és d'una determinada manera (en negatiu), ni q tinguis tot el d'abans, doncs hi influenciarà. però si no tens

llopis
08/02/2007
16:57

estudis, i ets d pu. mare doncs les coses aniran molt millor i podràs ser tot el q vulguis. les coses es guanyen amb la persona i no pas per les altres coses (tot i q hi puguin influenciar es clar!)

Pau
08/02/2007
17:02

no parlo mai en termes absoluts i naturalment que algu sense carrera pot ser un gran polític, però es més fàcil que cada cop més tinguem polítics amb frmació acadèmica

llopis
08/02/2007
17:05

sense cap dunte!

progressisme?
08/02/2007
22:23

jo tinc un pis de proteccio oficial gracies al govern de CIU , FETS NO PARAULES Les politiques no es diuen, es fan.

Vicenç
08/02/2007
22:55

Ets familiar de l'Esperdenyes no???

espardenyer
09/02/2007
00:43

Vicenç que tens en contra de les espardenyes?? que vas amb mocasins tu?? l'espardenya és un calçat ven digne!! neteget les sabates abns de mirar les dels demes!!

Senyor Barragán
09/02/2007
07:38

espardenyer, sembla que a tu també t'han venut algun terreny baratet barateeeet...

[ Fer comentari ]

     

El teu comentari ...

La IP del teu ordinador és: 54.37.205.123  
Nom
Autentifica't amb facebook i el comentari es publicarà automàticament
Comentari
(màxim 500 caràcters!)
 
Quins caràcters hi veus?
 
>> Publicar comentari >>         
 
DlDmDcDjDvDsDg
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

Publicitat



-->









acpg

acpg





  Un producte de:

www.aMartorell.com